Traduceri profesionale oferite de Academia de Traduceri

Stiam ca daca vreau sa plec intr-o tara straina mai intai trebuie sa ma ocup de acte. De exmplu, imi doream foarte mult sa plec in Germania, dar nu stiu nici o boaba din limba germana.M-am hotarat sa plec cat mai curand si asa am procedat. Imi trebuiau neaparat sa am actele traduse ca sa pot pleca in Germania. Ce as fi putut sa fac? Normal, trebuia sa caut pe internet un site care se ocupa cu asa ceva. Traduceri legalizate sector 2 Bucuresti era site-ul norocos care il gasisem. Stiam ca asa voi putea sa fiu ajutat cu actele traduse dintr-o limba in alta. Eram foarte multumit ca gasisem Traduceri profesionale oferite de Academia de Traduceri. Aici am gasit un traducator care mi-a tradus toate actele pentru a pleca un Germania, tara care o visam de prea mult timp. Era un traducator specializat, stia sa faca o traducere romana germana, si mi-a rezolvat toate problemele ca sa pot pleca intr-o tara straina.  Aveam  foarte mari emotii stiind ca voi pleca in Germania, dar ma bucura foarte mult ca reusisem cu ajutorul acestui serviciu traduceri legalizate.

Academia de traduceri te poate ajuta sa iti vezi actele traduse pentru a pleca intr-o tara straina. Aici gasesti traducatori specializati care iti pot face traducere acte necesare.
Stiam ca aceasta vacanta petrecuta in Germania era ceva foarte bine pentru mine, mai ales ca imi doaream foarte mult sa vizitez acolo toate locurile frumoase.
Aceste traduceri legalizate in sectorul 2 m-au ajutat foarte mult in traducerea actelor, si stiam ca asa voi reusi sa plec in tara mea favorita. Sincer, chiar eram bucuros fiindca gasisem traduceri legalizate Bucuresti, si acest serviciu traduceri legalizate era tot ce ma interesa pentru actele mele.
Germania, asteapta-ma ca sosesc! 🙂
”In ultimul rand as vrea sa specific ca Academia de traduceri reprezintă Echipa Traducatorilor Specializati,  și nu un birou sau agenție de traduceri obișnuită. Suntem prima companie din România care are Departamente Lingvistice pentru fiecare limbă, dar și Departamente Specializate pentru fiecare domeniu de activitate. Cele mai căutate traduceri sunt în următoarele domenii: traduceri tehnice, traduceri medicale, traduceri juridice, traduceri economice și financiare, traduceri website, traduceri marketing și PR”.
traduce
Leave a Reply

